en måndag

Jessica gick från min för en halv timma sen lite drygt. Vi har kollat på mean girls (nej det blir faktiskt aldrig dålig), gått en upp friskande promenad ner till havet, käkat popcorn & annat mys.


Du betyder så himla mycket för mig, ska du veta!
Vi tog en liten vilopaus vid den skolan jag gick i lågstadiet.. Kan inte påstå att min mobil kamera är den bästa, men det får gå.


Dagens goda gärning: plockade upp någon diabetikers (misstänker det iallafall då jag hittade sån medicin! jag vet vart du bor så akta dig säger jag AKTA DIG) gamla fimpar med mina bara händer som låg på marken!!
JAG ÄR JÄVLIGT TRÖTT PÅ ALLA FIMPAR!!! SLÄNG FÖR FAAAN SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ERA BÖLDER!!!!
aah det var skönt



Godnatt alla som slänger sina fimpar
 & till er andra vill jag bara säga jag håller ögonen på er!!!!

Puss *hjärta*

Kommentarer
Postat av: Jessica

sötaste är du!

jag letar febrilt här hemma efter en lämplig burk att kånka runt på överallt ;)

2009-04-21 @ 16:54:33
URL: http://fantastique.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA ska du inte klä ut dig till en fimp och jaga alla i stan med en korg XD

2009-04-22 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0