jag äter ett äpple, pink lady

imorgon ska lisen & jag åka shoppa massa saker! Får hoppas att jag känner mig frisk då ( har skit ont i huvudet & känner mig febrig).
Denna hade jag tänkt att införskaffa:

•  Sandaler (de från din sko som jag skrev om för ett tag sen)
•  Jeans
• Alternativt underkläder
• Present till ett födelsedags barn
• Magväska (i gay färgerna så klart!)

Nu ska jag gå ut på en promenad med bögis. Det ska bli kul! Även kul att komma ifrån mitt rum då det luktar bajs efter som jag bajsade i en plast påse & den nu ligger i säkert förvar i en låda uppe på min garderob. Skumt att bajs kan lukta så mycket. Nu börjar det kännas lite bedövande, som en gas. Tänk om jag dör av att bli ihjäl gasad av en bajs korv!!
Det skulle vara jäkligt komiskt

HÄÄÄJDAAAA




HAHAHAHA skratt attack på petans brillor!!!!

Kommentarer
Postat av: (inte lisa)

CARLOS WITH THE BANANOOOO! AHHAHAHAHAH AND PETIE WITH THE FÖR SMÅ SOLBRILLORNA <3

2009-04-19 @ 23:19:06
Postat av: Mari

Hahaha du är så jävla fucked up Emma!

2009-04-21 @ 20:49:54
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: anonym sanna

HAHAHHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA dt är nog bäst att du inte avslöjar om din bli ihjälgasad av bajs ide för någon annars har vi ett nytt vapen på gång XO P.S VI VILL HA MER GAYLORD MAGVÄSKOR :D

2009-04-22 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0