öh

hej, idag ska jag ha en date med matteboken <3 får se hur det går, förra gången gick det åt helvete, men vi vet att vi innerst inne älskar varandra. puzz på dig. fniss.

mjau.
borlänge kommer äga så hårt. men sex dagar i tält, shit. AHAHHAHA ingen vacker historia säger jag bara. HAHAHA btw så kommer jag och emma svimma när vi ser pete, herre jesus va. emma kommer förmodligen skrika sina dödsskrik som vanligt HAHAHAH låter som en polisbil, typ. gulligt.

lyssnat sönder på petes nya skiva nu va, men ändå kan jag inte sluta lyssna O___o weird. HAHAHAHAH den är massa fin<3 TAKE A BROKEN LOVE SONG, KEEP IT BY YOUR SIDE!

IDAG ÄR DET MÅNDAG! måndagar är la fina (: mmh, ja vet. bästa dagen i veckan. HAHAHAHAH skrattar fortfarande över min påsktabbe. "den kända påskäggs historian" bara emma och becka som vet AHHAHAHAH jag är så sorglig HAHAHAHHA BRA KÄMPAT LISA, BRA KÄMPAT! .. stolpskott.

hejdå.
(the view är beZzzZt)

Kommentarer
Postat av: ny bliven mamma 77 år

ååh lisa du låter som en mycket fin människa, kanske skulle du vilja träffa mig någon gång?

förrästen the view släpper nytt snart

2009-04-13 @ 21:23:10
Postat av: J

Tror däremot Emma går på knark...

2009-04-14 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0