rött är fint mjääääk

Jag spillde röd vin på mina ljus blå byxor igår. Ingen vacker syn ska jag säga, hoppas skiten går bort bara (vilket den inte lär göra)!
Man börjar kunna se mitt rum golv för första gången på alldeles för länge. Dock är det fortfarande lite svårt att röra sig som man vill. Fast nu är iallafall alla kläder antingen i garderoben eller i tvätten.



Imorgon ska jag till optikern. Jag hoppas på att jag har lite synfel så att jag behöver glasögon (annars kommer jag faka MUAHAHA). Isåfall skulle jag vilja ha en lite femeninare touch på brillorna eller guldiga pilotisar, amen!

Ska upp tidigt imorgon så ska lägga mig snart, puss haj ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHHAHAHA femenin touch killar vi XDXD SPAAANK

2009-04-29 @ 19:38:54
Postat av: L&E

HAHAHAHAHHAHAHAHA sanna jag ska spanka din stjärt så den blöder!! :D

2009-05-01 @ 14:12:16
URL: http://littlelibertine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0