C



Har kommit hem från vandringen idag. Luffarlivet tar på kroppen. Det har aldrig varit så skönt att bajsa som idag efter äventyret. Tror det var fler som gjorde det med tanke på att det var det enda vi pratade om i en kvart. Bilder kommer nog kanske och historien om hur vi blev attackerade av öbor kanske även publiceras här.
Förresten så är Carl sjukt söt på bilden. Hans kofta också! Vill slicka på han tihi ♥

"lisa, säger (17:34):

om jag var en gubbe med ölmaga och bodde där skulle jag slå dig med en kvast"


//emp

Kommentarer
Postat av: lajs

som sagt, du ska alltid spela över EHHEHEHE tur för dig att jag inte är en gubbe då.. fast ölmage har jag ju redan EEHHEHEHE.



herregud, carl..

2009-08-02 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0