hejmittlivhejpåmittliv

Varför hittar jag aldrig på någon trevlig och käck rubrik.

Har biljetter till den fenomenala konserten med det fenomenala bandet som jag ska uppleva med en av de mest fenomenala personerna jag känner. Dock inte så fenomenalt att det inte är för ens i slutet av Januari.

Jag lyssnar på Lars Winnerbäck just nu ska se honom om nån månad (har glömt när det var). Jag skulle vara glad för hälften av hans talang att skriva texter.

"Det här är bubblornas tid
Så mycket tomhet och mörka gap
Här blir man paranoid
i ett slags kollektivt utanförskap
som vi har vant oss vid"

Kanske ska säga att jag överlevde lägret. Jag blev inte mördad. Känns tryggt.
Klassen är fortfarande trevlig. Jag trivs som fisken i vattnet. Kurserna känns också bra. Lagom tråkiga sådär, andra roliga.

Ensemblen i går gick bättre än vad jag trodde. Fast det gick inte så bra. Trodde det skulle bli konstig stämning med personerna jag spelar med idag. Som tur var allt som vanligt. Tror det inte är bara jag som känner som jag gör. Det känns alltid bättre att vara flera.
Kom på att jag måste anstränga mig mer och lägga ner en massa tid, koncentration och viktigast av allt själ. För att kunna bli så bra som jag vill. Det vill säga så bra så att jag inte behöver känna mig dålig... Hej prestationsångest och höga krav på sig själv hej på dig..

Grannens katt Lisa var jätte pratig idag. Hon gick runt och mjauwa som om hon höll på att dö. Tror hon ville prata med någon. Jag klappa henne lite då blev hon tyst ett tag.
Lite jobbigt att försöka somna när man var tvungen att lyssna på henne.
Fast jag gillar henne en massa iallafall!



Här är en bild på Lisa från förra sommaren. Det ser ut som om hon har smink på sig. Jag tycker hon är jätte vacker. Tydligen har hon varit en vildkatt. Tycker det är konstigt att hon är så social som hon är trotts det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0