step into my office, baby!

Just nu sitter jag och lyssnar på Belle and Sebastian. Känner mig "jävligt indie"!

Fyfan det är bara morgondagen dagen efter det och sen är det skola. Kommer antagligen säga något skumt. Kanske fråga om X och X har en liten penis som jag funderat över väldigt länge, men sånt kan man ju aldrig fråga på ett bra sätt. Vet dock inte vad jag ska göra med den infon, mer än att stilla min nyfikenhet.
USCH jag vill inte vill inte vill inte vill inte
fast jag vill vill vill vill vill
skolan är idiotisk
kommer aldrig finnas något som passar
bajs
fiiiiifaaaaaaaeen
fast det är kul att lära sig saker
inte kul att känna sig misslyckad
eller att ha mens

hoppas det går över snart. vore trevligt att kunna få tillbaka mat lusten, kunna sova och framför allt andas lättare!

Det är nog dax att vända tillbaka dygnet vid det här laget...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Bussen säger jag bara.

Mannen du stressar upp mig, vi får ta det lite lungt. Fast jag fattar om inte du kan det för du börjar skolan jätte snart :(

2009-08-18 @ 13:05:11
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0