torsdag



Just nu sitter jag och lyssnar på depeche, de är bra! Gjorde klart headern för ett tag sen men märkte att bildens storlek inte passar.
Idag var jag och Sanna på bio vi såg year one. Jag fick även äntligen köpt mig en kånken vilket jag tänkt göra sen begynnelsens tider.
Var även sista dagen på jobbet idag. Det blev ett kram fyllt farväl. Och jag fick vackra blommor! Kommer allt sakna dem.. Fast skönt att inte behöva gå upp så tidigt på ett tag.

Förövrigt är mitt rum i akut hjälp av en städande hand. Min väska från vandringen är fortfarande inte uppackad. Jag hade massa skit i soffan som jag slängde på golvet för jag ska sova i den. Min säng är ockuperad av en massa skivor.
Jag hitta en gammal tomat (?) den smaka gott fast nu har jag en stor damm tuss i halsen, inte så skönt!!

Godnatt, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag sa att du inte skulle äta tomaten, om det nu ens var en tomat :(

2009-08-10 @ 14:09:59
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0