emma skriver en massa bokstäver som blir meningslösa meningar

efter som jag inom en snart framtid kommer bli strypt med en g sträng av en katt & hund mördare. för att jag kommer störa dennes sömn med host attacker på grund av ännu en förkylning jag lyckats fått på mig. tänkte jag skriva ett par rader. spekulerade med mig själv om vilka som kommer orka läsa allt. kom fram till att det antagligen lär bli mina stalkers/ groupies/ nån som gillar att läsa/ random snokare eller enbart jag själv. sen funderade jag över om en viss grammatik polis kommer orka kommentera hur många fel jag gör i det fiiiina svenska språket.

Usch jag är så sjukt nervös (säg vem som inte är det i dessa tider). nervositeten har orsakat någon slags störning i mitt livs jargong. skulle vara trevligt att slita ut sina organ, fast dom behövs väl för att hållas vid liv antar jag. vore lite trist att avlida även fast det skulle passa bra nu när vintern intagit min själ. tog på mig stickade sockar helt automatiskt, gick helt på autopiloten.
Way out west var för övrigt grymt kul! trodde inte att det skulle vara varken lika mycket trevliga människor eller överhuvudtaget lika värt som det faktiskt var. även fast jag inte riktigt kommit över än att det var en som trodde att jag var 22 O_O
Köpte ett svin dåligt rött nagelack idag blir så trött på dåliga skit saker.
Det var en kille på bussen hem som gjorde sig lustig över mina glasögon bakom min rygg men med avsikt att jag skulle höra. Kommer sova med dem på i natt för jag tycker det var elakt gjort, även fast jag egentligen inte bryr mig om vad människan tyckte.
känns som det var länge sen jag fick stå upp för mig själv. fast nu när jag tänker på det var det inte speciellt länge sen. konstigt att den sovande rebellen kan väkas upp av en liten skit sak..
måste erkänna att jag snöat in helt på depeche mode deras låtar är så sjuktmegasuperextremtotroligt grymma! även fast det är de från 80-talet som gäller de nya är rätt värdelösa tycker jag.
såg sven-bertil taube på lisberg idag med cornelia. han är bra även fast vi alltid lyckas hamna bland über fansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0