Broder Daniel Forever

Idag var det bio premiär för BDs film på Draken i Göteborg. Självklart var jag där!
Henrik såg ut att må mycket bra. Han var så söt när han skred in i salongen och till sin förvåning såg att han inte skulle få sitta längst fram. Han var glad i varje fall, han satt och skratta åt sig själv i filmen.
Min bild av honom som en arrogant människa som inte kan skratta åt ett dåligt skämt suddades ut, tackvare filmen. Jag beundrar honom för att han ute lämnade sig själv såpass mycket som han gjorde i filmen, kanske just därför den var så bra?

Martin från Hästpojken syntes även efter bion utanför. Jag tänkte gå fram och hälsa men hade inte tillräckligt med mod. Skulle bara sluta(/börja?) med att jag försökte skämta om något helt sjukt och sen skulle nån ringa polisen..
Det var jätte kul att Poplars kom ut och signera. Han signera min sko. Det måste sett lite HÖHÖ komiskt ut när han gjorde det för han var tvungen att lyfta upp mitt  ben... Okej nu låter det lite weird.. MEN POPLARS HAR TAGIT I MITT BEN YEEEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0