dansmusik som inte går att dansa till

sorry för mitt utbrott igår ;> men nu har jag iallafall beställt biljetterna! (5/12-09 malmö, kb) får se hur det går med 18 årsgränsen, men det ordnar sig nog. Är fortfarande äckligt sur över det med åldern.. tack kb. Skulle ringa och tjöta på kb men dem hade sommar stängt, yippie. Nu är jag iallafall glad. Vaknade halv 9 idag bara för att va först med att beställa biljetter, så mina ögon vill sova just nu. Fått bob hunds nya skiva nu ;> älskar låten bli aldrig som oss, bli värre! 13 augusti, äre bobis på gbgkalaset, tror det var 13?

Kommentarer
Postat av: emp

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH älskar dina utbrott HAHAH <33

men det löser sig (& om det inte gör det super vi oss sten packade på hotellet HO-HO) :D

PEEEETE för faaan! fattar inte :OOO

2009-07-29 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0