last of the english roses

AHAHAHHAHAAHAHA PETE KOMMER TILL SVERIGE I DECEMBER (4 & 5 december) AHAHAHAHAHAHAH JAG BÖRJAR GRÅTA SNART.
men det är äckel 18 årsgräns på kb FUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKK Doihgpoewggggggggggggggggggggg'a>*utåsaponhzdsvflesagesjgoresgö.. & 20 årsgräns på debaser .. SKOJAR DU MED MIG? VARFÖRRRRRRR

för det första, jag och emma var på kb förra året INGA JÄVLA PROBLEM.. och för det andra..? ajo det var nog bara det men VAFANANANANANANANANANNA jag får seriöst damp nu. varför 18 år? diskriminering för i helvete. och för det tredje, jag är ju typ 18 då.. bara tre månader till HAHAHAHHAHHHA lite sådär störande. MEN JAG OCH EMMA SKA FAN IN PÅ NÅGOT JÄVLA SÄTT, DET LOVAR JAG DIG. helvete.

biljetterna släpps imon klockan 10:00. Ska vakna halv 9 HAHHAHHAHHA vesst vi säger så.. iallafall då blir det tråkigt för den som svarar när jag ringer och klagar.. EHEHHEHEHEHEHE jag vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA DAMP LIS ni kmr komma in tro mig, ni kan "lufttorka" er så låter de er komma in direkt HAHA

2009-07-30 @ 19:21:37
Postat av: Anonym

det var SANNIS glömde skriva det

2009-07-30 @ 19:22:06
Postat av: båb

sanna älskar mig! "ska bara lufttorka mig i 2 minuter"

2009-08-03 @ 03:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0