Lördag

Det var en jätte trevlig lördag. Även fast jag, lis & sanna blev rätt dissade.
Vi åkte till Saltholmen vid fyra tiden och stannade tills tio. Tiden gick så sjukt snabbt. Skumt var det efter som vi inte gjorde speciellt mycket. HAHAHA kommer dock aldrig glömma "naken-janne" som skulle luft torka sig. Jag har fortfarande traumatiska minnen!!!
Det är sant som de säger i gott sällskap... någonting någonting.. som jag glömt, men iallafall det var mys. Ni är fina!
 



Sanna gav mig min favorit bok i födelsedagspresent, då blev jag glader!

OBS! jag kommer inte lägga upp fler bilder från p&l för det är så sjukt jobbigt att ändra bild storleken på alla bilder. Förstår inte varför blogg.se inte klarar av att lägga upp alla storlekar på bilderna, så sjukt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0