Oh I get by with a little help from my friends


Idag var jag med Almen (nej lisii vi drack faktiskt inte som vanligt (!!!???) HAHAHA så söt) och Sannisen, aka stammisen på denna blogg, vilket vi känner oss mycket hedrade över!
Jag behövde hämta en skiva på Bengans som jag beställt så vi åkte dit. Som vanligt i en sådan affär plockar man alltid  på sig mer än tänkt. Det var även kul att se alla där, har saknat dom haha! Har beställt en till skiva så det dröjer inte länge tills dom får se min nuna igen hiho pinsamt
Sen fikade vi i Haga. Alla tre tyckte att killen i kassan på fiket var snygg. Inte ofta det händer ska jag säga dig! Med tanke på att Sannis gillar gamla gubbar, Alm gillar killar som ser ut som fåglar och jag själv är svag för killar som man knappt kan tro genomgått puberteten. Efter det gick vi i lite affärer. Sen tog vi bussen hem till Alm hyrde två filmer, "across the universe" och "into the wild". Köpte jordgubbar, körsbär och så klart godis. Det är alltid lika roligt att vara med er två  tihi, och tack för att ni fick mig att må bättre! ♥ x evigheter


Sanna, jag (Emma) & Alm, provade hattar inne på prickig katt.

 
Hittade en intressant bok med bla. Pete i. Jag tror jag ska önska mig den tiihii

Imorgon bär det av till Nice i Frankrike. Det ska bli kul behöver komma bort lite. Au revoir!


Kommentarer
Postat av: båb

PETIE!!1!1!!!11!!!1111111111!!111111111!!!!

2009-07-04 @ 12:05:24
Postat av: sannisen

HAHAHAHAHA du beskriver vår killsmak på pricken den skummaste kombinationen xD

2009-07-05 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0