Söndag



Idag åkte jag och sötis Cornelia  till Lerum. Vi missade bussen som vi skulle ta så vi fick vänta en timma på tåget när vi väl kom fram till terminalen. När vi kom till Lerum strosa vi runt gymnasiet jag ska börja på om ungefär en månad. Sen försökte vi hitta en sjö som jag var övertygad låg några kvarter bort. Så klart hade jag jävligt fel så vi gav upp och begav oss mot pizza bagaren. Under måltiden kom vi fram till följande 1# det är dött som fan i Lerum på en söndag. 2# poliser med polisbilar är rätt söta 3# de få som var ute denna dag var mest tanter. Efter pizzan var vi mätta och glada.
Vi bestämde oss för att ta tåget till Alingsås.
Vi traskade runt och såg på alla fina hus tills vi slog oss ned på en stor gräsmatta. Åt upp Cornelias farmors hembakade kakor och njöt av vädret, medans vi konstatera att Alingsås inte är så dumt!

Tack för en jätte fin dag, Cornelia!

P.S. Skrattar fortfarande över pressbyrå "incidenten" HAHAHA D.S







Förövrigt så har jag fixat lite på bloggen. Förhoppningsvis är det bara tillfälligt tills jag & fis fått ordning på bloggen. Vi borde börja på en header (eller lis hade du gjort en?). Fast bloggen ser ju roligare ut i nu läget än vad den gjorde innan, alltid något positivt! 

I förrgår hoppade jag på 25an bokstavligen i farten. Kände mig lite som världens coolaste-spacigaste-nästan-omänsklig passagerare på bussen efter det hela.


Denna låtens gitarr slinga har gått på repeat i min hjärna sen några dagar tillbaka →


// emp

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det var en mycket fin dag må jag säga! Inte mått så bra på länge <3

SPRING!!! :D

2009-07-28 @ 22:50:57
URL: http://oklipptversion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0