one week left, eehe.

snart snart snart.

åfan, måste bara berätta vad som hände när vi var påväg hem från hönö ;>

trötta som kameler var vi efter en sömnlös natt, och jävligt spyfärdiga efter att vi käkat chips till frukost. När vi äntligen var i torslanda efter alla byten och skulle stress gå av bussen, så ramlade emman ner på golvet pga av våra feeeeta väskor AHAHHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAH jag fick kramp i magen och em låg fortfarande på golvet som en korv. vi missade våran hållplats och slängde oss ut ur bussen och skrattade sönder. iallafall jag, em var nog för trött för det HAHAHAHAHAHAH och det fula var att ingen på bussen sa något eller hjälpte henne, bara låtsades som om inget hade hänt, ehe. snällt liksom. riktigt komiskt.

haha men vi hade det trevligt i vårat blå tält som snart kommer lukta urin och jag vet inte vad efter peace and love SOM ÄR OM EN VECKA!


the kooks tolkar mgmt
http://www.youtube.com/watch?v=hRExdpI0qiA

Kommentarer
Postat av: HORNY LADYYY

HAHAHAHA mitt fall är kärlek kände mig som en mosad baj där på buss golvet XD HAHAHAHAHAHHA

BAAAJS kommer blå tält lukta;)

2009-06-17 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0