Ge mig en sax, herr Girighet!

Okej hitta precis en video som innehåller en snygg tjej med snygg(a) kläder, frisyr.. Och listan fortsätter.
Jag snackar om Lizzy McChesney aka Lissy Trullie. Hon har arbetat som modell men i februari i år släppte hon en EP med sitt band.
här är videon jag snacka om ovan:


Hon har även gjort en jätte söt cover med Adam Green.
Jag blir så grymt sugen (ännu mer än vad jag redan är dvs.) på att klippa kort hår när jag ser hur snygg hon är i sitt hår. Fast jag vill samtidigt spara till längre hår innan jag klipper av det. Det är en klurig balansgång det där. Dock tror jag att det ligger i en människas natur att vilja ha det den inte har.. Girighet med andra ord...



Tycker att hon borde skicka hela sin garderob till mig också, tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0