Harrison, Blaine





Jag måste erkänna att jag velat gifta mig med Blaine Harrison, från bandet Mystery Jets. Sen jag såg videon till "Half in love with Elizabeth" och det var inte igår. Han är så snygg! Och hans frisyr är så unik och fin.. Hela han är super snygg helt enkelt!




Blane & Kate Nash



Nu när jag äntligen är igång med bloggandet tänkte jag dela med mig av låtarna som jag knarkat den gångna månaden:

The Strokes -On the other side

Kate Nash -Skeleton song

Familjen -Det snurrar i min skalle

Jens Lekman -A postcard to Nina och i princip alla hans övriga låtar

P.s. Det kanske dyker upp en cover av mig och syrran på Mystery Jets låt "Young love" på youtube.. vem vet


Kommentarer
Postat av: Mari

Weeee all LOVE BLANE!!!!!!!!!!!! :D

Baby come dance with me on TV at the TVstation, baby come dance with

2009-06-06 @ 14:42:34
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0