ögon droppar & en konstig filosof

Jag har börjat använda ögon droppar. Inte för att jag är i något stort behov av det egentligen mer än att det känns jäkligt gött i ögonen efter att man har droppat. Har dock inte fått in tekniken för hur man droppar på bästa sätt så det brukar bli att allt hamnar under ögonen, riktigt fail!
Jag har börjat misstänka att ögon dropparna har nån konstig bieffekt som påverkar hjärnan som gör att den konstiga människan blir snäppet konstigare.. Inte så bra i vissa fall. Den konstiga människan som tar illa av att bli snäppet konstigare är i detta fallet jag.
Helt random började jag skriva om ett hål som var svart ehe.. har tänkt liknande tankar men aldrig att jag faktiskt har skrivit ner dom. Så jag tänkte det kanske är bra att få utlopp för allt skumt som gömmer sig bakom mitt pannben, därför skapade jag en ny kategori.




Ett hål, ett svart hål
Finns det något bortom allt det mörka, svarta
Eller är det bara en oändlighet av mörker
Har hålet en gång haft en familj, varit mindre ensam i denna rymd
Har dess färg någonsin brunnit i kärlekens eller hatets ljus
Har hålet någonsin skiftat till transparent & känt sig totalt misslyckad
Betyder det svarta hålet något för dessa dyngor

En dag kommer det svarta hålet äta sig själv inifrån & ut!





//E


Kommentarer
Postat av: S

hahaha emma, ibland är du lite för söt!

2009-03-16 @ 15:14:27
URL: http://blondiiies.blogg.se/
Postat av: S

åh, tack. :) jag är inte så säker, bara skriver in lite koder och sånt hit och dit, misstänker att det är Courier New iaf. haha. pussis

2009-03-17 @ 18:50:53
URL: http://blondiiies.blogg.se/
Postat av: Jessica

folket kräver mer skumma tankar från emma :D

2009-03-22 @ 21:55:46
URL: http://fantastique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0