CARLOS BARÂT I LOVE YOU


idag fick jag ett trevligt samtal från min libertine bästizZzz
CARLOOOOOOSSS BARÂT SKA TILL BORLÄNGE AHHAHAHAHAH OH MY GOSH
det är inte sant. jag och emmz är typ synska eller nåt. vi snacka om att det skulle bli perfekt om carliz kom dit med, och vad gör han hAHAHAHHAHAH carl.. pete..carl..pete..carl..pete.. shit.

fast jag tror inte på det.. va tvungen att kolla hemsidan men fattar fortfarande inte. HAHAHHAHAH det är sjukt. fattar ju inte ens att jag och emmsis såg han förra året.. nåt fel på mig.. eller nåt .. eh.

HARE PISSSSS! <3

Kommentarer
Postat av: häääämlliiig latex lady

2009-05-09 @ 01:16:26
Postat av: häääämlliiig latex lady

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG DÖÖÖÖR SERIÖSÖÖSST KOMMER FAN SVIKKMMMMAA GAAAH ;D;D;D;D:D:D:D:D:D:: <33

2009-05-09 @ 01:17:04
Postat av: ak

omg han är mycket överskattad!

men jag ska också se han på p&l ba för att ! (A)

2009-05-21 @ 20:53:07
URL: http://anniszblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0