valen i en borg

Häääj!
Valborgs festligheter började rätt seg men sen blev det jätte mys & trevligt. Trodde dock inte att jag skulle hamna i en skog vid en sjö i Angered, men det var jätte fint där. Speciellt när alla stjärnorna kom fram på den mörka himlen

Nu kanske ni undrar vad jag är för en galning som är inomhus när det är sjukt underbart väder PLUS varmt med svala vindar. Jo det är änna så här jag blev sjuk av igår. Har jätte ont i mitt lille öra & känner mig febrig. Mitt huvud värker också.. fast det är av andra skäl än de första eehe..

Läste precis något ganska intressant om värk som kan bidra till att man får utmattningsdepression (utbrändhet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0