26 nov


Imorgon har luftslottet som sprängdes premiär. Jag och Ragge planerade att gå. Det sket sig! Måste gå nån annan dag snart Hörru. Jag borde färga min ut växt snart också..
Imorgon ska jag förövrigt sova hos Tova i min klass. Sara också. Det blir första gången jag är hemma hos henne, det ska bli kul att se hur hon bor!

På söndar ska jag hem till Johans syster och baka och pynta pepparkakshus om jag förstod rätt. Det kan ju bli rätt trevligt. Hoppas att jag inte gör/säger/pruttar/snorar något konstigt som blir fel.. Fast nu kan jag ju skylla på att svin vaccinet gör mig lite konstig eller något sådant..
Vaccinerade i tisdags. Gör fortfarande lite ont och jag är trött. Sov 2 timmar förut.

Mari sitter och chattar med någon på en sida. Hon låtsas vara en tysk kvinna. Den sidan verkar rätt rolig EEHEHE
Nu misstänker vi att hon sitter och chattar med min kompis Carl..

Damn att Adam Green ska spela på Parken där det är lite för hög åldersgräns för oss småttingar.

Bob Hund släppte en film för 10 år sedan. Den heter "en film" man borde se den. Måste skaffa en bob tee så äckligt snygga!
Om 9 fuckin´ dagar åker jag, lisis och benny til skåneland. Längtar som saaten! Vi ska se Pete där som ska spela på KB. Blir ett kärt återbesök, KB är mys.

Nu ska jag fösöka plugga in ett tal och spela lite bas. HAJKAJOR!!

btw önska mig lycka till ♥


varför rör sig inte bilden, det ska den ju göra!

Kommentarer
Postat av: lis

men fan, är du säker på att det är 18 år på konserten? ofta vi inte kommer in ändå!

2009-11-27 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0