hemma igen

Jag och Lisis kom hem väl behållna från Köpenhamn i torsdags.
Vi bodde på hoe gatan, men det hade sina fördelar för det var väldigt intressant att spana på dem och torskarna från fönstret. Visserligen hade hoesen på vår gata rätt svårt att få något. Hängde även en bad anka över vägen. Lis spekulerade i om det var nån markering att man kunde köpa sex där.. Mycket troligt.
Det var även en massa porr affärer där vi bodde.
Hotellet hade ingen toa på rummet. Vi använde handfatet som pissoar (eller bara jag) och spy avfall (eller bara lis). Rätt praktiskt.
Jävlig värd semester! Hade jätte roligt och spännande!

Lyssnar på en av Markus nyast skivor. Lite utdrag från låten "Prinsessan från Peking" stämmer in rätt bra på en del av vistelsen

"Danskarna verkar ha låg självkänsla, för alla expediter var otrevliga
Men ingenting någonsin har rört mig mindre"
.. Eller nja.. bara de raderna.. men iallafall hohoo

Första bilden på hotell rummet tagen när vi precis kommit innan för dörren.



Emp & fis i hotellrums spegeln



Bad ankan



Lisis i ett misslyckat försök i att bli packad



Fis lekte av däckad, efter att ha insett att hon inte skulle bli packad.













Lis fann kärleken!





mer bilder kommer (kanse), har dock inte tagit så många fler roliga.
Jag och ragge prata i tele igår. Vi hade ett intressant samtal om hur han trodde att min rellation till Lisa hade utspelat sig. Om jag har tid ska jag utge den!
BTW FISLIS NU FÅR DU LÄGGA UPP LITE BILDER HEHE ♥


Kommentarer
Postat av: bob

åh längtar tillbaka som en get!

2009-11-02 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0