idag är det tisdag


Imorgon har jag och Johan varit tillsammans i 3 veckor (om någon ville veta) vi blev tillsammans den 21 oktober (tänker inte skriva "det blev vi" för det låter som om man tror att man är en person då) (om någon ville veta)! Det känns jätte bra är super kär i honom ♥

Var hemma hos sjukis Cornelia med godis, cola och lite halft brända popcorn. Det var mysigt hihi
Även fast jag blev retad för att hon tyckte jag blivit en blödig tönt..
Sprang även runt i pyjamas på ofentlig mark. Alla glodde lika mycket som vanligt, så var inte så stor skilnad.
Bas lektionen idag var förresten sjukt rolig och bara helt jätte go!

På torsdag ska jag fika med Ragge och Jessica. Ser verkligen fram emot det! Var aldeles för längesen jag träffa någon av dem.
Och på fredag blir det florence valentine med min bäste syster, Mari. Ska också bli förbaskat kul!!

 







Saknar Köpenhamn med lisis!


Hitta precis ett spännande svenskt indiepopband som började 95. Låter helt klart bra från dem! Talar om The Concretes (om det var någon som undra).


Kommentarer
Postat av: bob

ta bort spyorna ditt cp

2009-11-06 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0