Söndag!


Jag över levde ljudtekniken i fredags WEJ!
 
Florence var förövrigt sjukt underbara. Dom spelade på underjorden. Har aldrig varit där innan men lokalen var verkligen jätte trivsam. Fick även en liten pratstund med Love. Och jag och Mari var först till insläppet.

Var hos mormor och morfar idag med  mamma och syster . Mormor glömde att trycka på fläkten så nu luktar jag stekt.
Vi fick veta att morfar hade hittat deras granne som de hade för längesedan liggandes på mage i en snöhög så att ansiktet låg nere i snön. Morfar gick fram för att ge hjärt och lungräddning. Han vände honom på rygg så kan kunde göra mun mot mun metoden, men då han såg att hans skägg hade frusit och var alldeles kallt. Höll han på att spy. Då kom det en annan man förbi som hade läkar utbildning. Fast han blev också äcklad så han ville inte häller göra mun mot mun metoden. Då dödsförklara de honom och dumpade honom i hans hall..
Min morfar är rätt galen skratta som jätte mycket åt honom när han berätta hela händelsen. Fast den är samtidigt lite sorglig. Och morfar fick dåligt samvete varje gång han såg skägg gubbens fru.


Idag kom jag att tänka på vad en sa till mig för snart två år sedan nästa sommar..
"Ingen kommer någonsin älska dig på riktigt. Du är alldeles för speciell och annorlunda för det!"




Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHAHAHAHAH den händelsen med din morfar kmr aldrig sluta vara rolig HAHA svart humor



LOVE YOU

2009-11-23 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0