6 september osv.

Tisdagens ensemble konsert urartade sig riktigt bra! Känner mig rätt nöjd. Det bådade gott för mitt lilla ego med alla fina kommentarer av framträdandet
Tack till du som såg mig och ni som kom försent så ni missa mitt band, och tack till dig som missa allt. Det är tanken som räknas blev jätte glad att ni iallafall försökte komma, kram på er!

En sak som oroar mig lite är min kärevän som hade blandat ut sin cola med jäger. För att orka med kemi lektionen. Märktes dock inte så stor skillnad, men tror denne var lite små påverkad.. Hoppas det löser sig!
Konstigt nog var det bara jag som kände "doften" av sprit. Då börjar man ju undra lite..

Matteprovet igår gick åt helvete. Fan jag blir så ledsen när det skiter sig! Jag undrar när jag ska sluta fly från mina vardagsproblem, som enkelt kan bli lösta.. Nu ska jag lägga energin på att öva inför nästa prov istället för att gräma mig över det som jag inte kan göra något åt nu.
Vi spelade även in i studie för första gången. Det gick inte så bra, men med tanke på omständigheterna var det rätt ok..

Idag var jag hemma från skolan. Vandrade runt med feber i skolan igår. Kändes så där med tanke på att det är influensa tider.
Såg en film. Head banga till en sjukt bra skiva enbart klädd i mina gosiga sockar. Sen fick jag skit ont i huvudet så jag chilla på grillen. Om en halv timma ska jag gå till bussen. Ska se "flickan som lekte med elden" på bio! Det ska bli jätte spännande, naomi är så sjukt snygg! Det är för sådan tjejer jag börjar tvivla på min läggning..
Mår mycket bättre nu så det blir skolan imorgon, sjukt skönt att helgen är här snart också!

piss out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0