nudist och konsertfyllot

Nu ligger jag här igen, naken och lyssnar blink.
Idag fick vi två kommentarer av min syster Mari. Hon kallade mig konsertfyllo och nudist, båda stämmer rätt bra. Nästan läskigt hur människor kan identifiera en rätt..

Imorgon ska jag träffa Johan. Ser fram emot det. Har saknat honom (eehee vi såg senast i fredags men iallafall) åh jag vill pussa på honom nu!

Det var jätte länge sen jag mådde så här bra! Jag släpar varken på något eget större problem eller någon annans börda som lagts på mina axlar. ÅH jag mår så bra! Det känns så ovant.. Tror aldrig jag har hunnit vänja mig vid den känslan innan den vänt. Hoppas jag hinner göra det denna gången. Det känns så konstigt att inte ha något jätte jobbigt i tanken.
Att man blir deppig på vintern och glad på sommaren stämmer inte!.. Iallafall inte när det gäller mig.. Denna sommaren mådde jag väldigt dålig, även fast jag hade jätte roliga stunder. Förra sommaren var också ett helvete. Fast det har mycket med att göra att det hände så jobbiga saker..

Jag har sagt det mins tusen gånger, men det spelar ingen roll vilket väder det är utomhus för det är det inombords som räknas!

Lite orolig för att allt ska gå käpprätt nedåt, men det bästa jag kan göra nu är att njuta! Och inte låta nån annans problem få gnaga på mig!

Nu ska jag göra nytta. Btw köpte en as fin kappa, fast Mari sa att det var en duffel (klicka här för att se en bild på hur den ser ut)

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag vet att du älskar mig och jag ÄLGAR dig. hohoho någon går loss på humorn eller är det kanske charmen KARMEN?

MAMUT PAPUT OCH DUFFEL

2009-10-25 @ 20:48:47
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0