unga katter går ute om natten



Igår var det klassfest. Var sjukt galet, och roligt! Kanskte berättar mer om den.. Fast den var nog lite för galen för det..?
ÅH! Vad jag gillar min klass en massa! Blir lite intressant att se hur det blir imorgon dock..

Imorgon har vi engelska muntlig redovisning och musiklära prov, det sistnämnda kommer nog inte gå så bra.
Bajs jag hatar att jag är så dålig på allt!!!! Feelin´ emo
Förrövrigt är låten mitt knark. Ibland är det lite läskigt hur mycket som man kan känna igen sig i andras musik.. Sångaren klädsel påminner lite om min adam tensta period när jag cruisade runt i färgglada tees.

// ha ett bra liv!

p.s. sluta skriva tråkiga kommentarer!!.d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0