i was drunk.. men såg håkan hellström

går dagen började med att jag och Lisen träffades vid 12. chilla på grillen, sen bestämde vi oss för att gå och käka. sprang in i min mormor och morfar dom skulle se jerry williams.
sen åkte vi till gamlestan för att träffa en kompis. Och efter det bar det hem till rebecka i angered på förfest.
visserligen började vi, eller mest jag, förförfesta på bussen. klockan var nog 4:ra..
jag blev lite för packad.. pratade med en som inte visste vilka rolling stones var.. och trodde att jag och lisa gick media "eller iallafall något med foto".. vet inte riktigt hur jag ska ta det.
väl på liseberg där håkan skulle spela  knökad vi oss fram till stängslet till den andra fållan. jag hoppade in i fållan när vaktis hade gått där ifrån. fast det var ingen annan som ville hänga med över så jag fortsatte ensam fram mot scenen. mitt i smeten hamnade jag med min syster. jag var fortfarande lite packade och stod och hängde på henne i ungefär en och en halv timma.. känner mig som en riktigt dålig syster. plus att jag predikade om att vin ska man dricka blaalbllaa.... *skjuter mig själv*

nån gång under håkan nyktrade jag till ordentligt. jag skulle se en kompis spela på hisingen så jag var tvungen att gå innan håkan slutat. lite tråkigt men det var värt. spelningen var rooliisch och kvällen slutade bra!

p.s. till er som läser detta som fick lida för att jag drack lite för mycket, till er som jag inte träffade pga detta, FÖRLÅT!!
speciellt till dig mari jag suger <3

måste nog erkänna att det finns en del nack delar med att dricka på dagen även fast det är lite av mitt moto..

pajja precis mina högtalare faan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0