man ska aldrig låta skiten vara..


i tisdags kväll försökte jag klämma ut en jätte stor torr bajs. det gick spikrakt åt helvete.
hade djävulskt ont i anus hela dagen efter, då jag inte lyckats fått ut skiten.
fast sen på kvällen körde jag upp nån grej som man skulle spruta in för att bajset skulle luckra upp sig.
då jag fick ut´et. visserligen gjorde det ont i tarmarna för att jag tryckt på så jävla hårt.
men nu är det skiiit bra!

min skit kändes lite som en jätte stor stock i röven. inget trevligt med andra ord.
förstår inte de som gillar att bli tagna i anus.. fyfaasen!

(visserligen får de som vill ha något i anus ha det, inget fel med det) O_O


Kommentarer
Postat av: Mari

hahaha emma du skrev ju det överallt :P jag räddade dig

2009-09-22 @ 11:15:11
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0