och det skulle vara städning, städniiing

jag borde städa, göra klart gehör läxan och annat nyttigt, men istället sitter jag framför en patetisk skärm och lyssnar på Britta Persson. Som förresten är sjukt grym!
i torsdags hade vi ingen idrott. Jag sprang ett varv på en slinga. Sprang förbi en brännässla som jag brände mig på. Sprang förbi en fluga som hamna i mitt öga. Slingan var 1,7 km. Cornelia var jätte förvånad över att jag hann med allt på den biten..
Vi såg på Star wars igår blev förvånad att jag tyckte den var så bra som jag faktiskt tyckte, nu är det bara 5 kvar att se MEEHE. Såg även dream of life, dokumentären om Patti Smiths. Den kvinnan är så otroligt förträfflig, ett geni, fulländad poet.. listan är lång!
Mina bröst har vuxit en tesked var det är ju också alltid trevligt. Imorgon är det kör hoppas jag, ska bli kul.

hajhaj!

Kommentarer
Postat av: sanna banana

OMG STAR WARS gråter HAHAHAHAHHAHAHAHA hur vet du att de växt en TESKED undrar jag ;)

2009-09-13 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0