tråk rubrik


idag när jag vakna snurra hela världen. och jag hade skit ont i huvudet. fick vara hemma baj
hoppas jag kan gå till skolan imon. kommer nog gå även fast jag är döende. ska bli kul att kolla på teatern och sen bas lektion, rätt bra om jag går på den så jag kan ta igen det jag missa på ensemblen. känns mindre kul att åka tillbaka till skolan för att dryga igenom en lektion med en lärare som är.... mindre bra så att säg.. punkt
plus att jag får ångest över att jag kan missa viktiga saker. inte bra. missade tydligen en rolig drog föreläsning idag. inte så viktigt kanske men jag gillar föreläsningar.

känner mig piggare nu än jag gjorde i morse iallafall visserligen tror min mor att jag är förkyld för att jag var lite extra hatisk mot omvärlden vid matbordet idag.. skit samma det stämde det jag sa!

Lisa, fet, sanna och sandra är i stockholm nu. dom leker ravare. sanna såg tydligen lite slampig ut enligt henne själv, men det är så vi gillar henne HE-HE

Kommentarer
Postat av: slampisen

HAHAHA grr ska ha sånt varje dag för att glädja dig ;)

2009-09-13 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0