inget gick som det skulle, men allt gick som det skulle




Jag och Tova på näst sista lektionen för dagen, datorkunskap. Var skit tåkigt att lyssna på Britta. Vi gjorde mobil torn som ni kanske ser. Jag var svinigt sugen på vin. Vissa andra rök sugna.
Vår natur lärare lekte att han var olika bakterier HAHHAHA har aldrig haft så roligt på en naturkunskaps lektion någonsin!!
Denna dagen var soft. Min pappa åt sushi med mig, och han gilla´t YEY!

btw jag gillar min skola och klass en massa. visserligen kan vissa bli lite mindre irritationsobjekt men annars ALLA TIDERS!

piss out

 

 


Kommentarer
Postat av: Sven

Vänta, har jag missat att Joakim lekt bakterie!? KATASTROF!

2009-09-08 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0