diamond are for everyone..



Okej måste erkänna att jag fick några sköna skratt av texten ovan.
När jag skrattar skakar jag rätt mycket & jag höll i mitt te som jag lyckades spilla ut på min mobil i all hast, men mobilen lever så jag är fortfarande glad!

Förresten tror jag ska slänga den där bajskorven som jag skrev om. Jag känner inte lukten längre, tror jag har vant mig.. Känns inge bra. Jag har vant mig med bajsen! Jag är fast i bajs träsket BAJS ÄR MIN DROG!!!! NOOOOOO!!!
Mitt nästa problem är att klura ut vart dom kan ha en bajs avvänjningsklinik, någon som "råkar" veta?

Du, Bögis jag har börjat gilla the knife, kän dig stolt!
p.s fast jag kommer aldrig ALDRIG sjunka så lågt att jag börjar digga kent! d.s

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHHAHHAHAHAH sitter på lektionen och skrattar sönder men jag måste erkänna en sak jag känner också så för amy det har jag gjort enda sen jag såg henne horny



p.s: vi får starta ett bajsrehab när vi tagit studenten och du får vara psykologen och snacka "jag vet hur du känner, jag har också varit där" och jag ska ha möten där alla säger "hej jag heter ---- och är bajsoholic"

2009-04-22 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0